Sumar coș

Total:

Termeni şi condiţii

Vizitarea, folosirea sau comandarea produselor vizualizate pe site-ul www.grafic-art.ro implică acceptarea Termenilor şi Condiţiilor de utilizare ce sunt detaliate  mai jos. Pentru folosirea în bune condiţii a site-ului, vă recomandăm să citiţi cu atenţie această secţiune.


Despre noi

Site-ul www.grafic-art.ro este administrat de Grupul Editorial Art SRL, numit in continuare ART, cu sediul în Splaiul Independenţei nr. 315-319, sector 6, Bucureşti, România, înregistrat la Registrul Comerțului București cu numărul J40/5872/14.06.2001, cod unic de înregistrare 13965909 şi atribut fiscal RO din data de 01.07.2008 şi are calitatea de vânzător al bunurilor şi serviciilor oferite.

Site-ul www.grafic-art.ro, numit în continuare şi Serviciu, este prezentat „aşa cum este" („as is"), fără nicio garanţie, obligaţie sau răspundere faţă de utilizatorii finali sau faţă de terţi, cu excepţia obligaţiilor prevăzute de legislaţia în vigoare. ART îşi desfăşoară activitatea cu respectarea completă a obligaţiilor legale.

ART păstrează în totalitate şi în mod unilateral dreptul de a adăuga, şterge, modifica, folosi toate materialele, datele şi informaţiile conţinute la orice moment de Serviciu, inclusiv cele adăugate de utilizatorii finali sau asociate comportamentului lor în cadrul Serviciului.

Utilizator final este orice persoană care accesează orice pagină sau resursă din cadrul Serviciului, indiferent dacă este sau nu utilizator înregistrat.
Drepturile de autor pentru acest site sunt deţinute de ART, niciun material conţinut neputând fi reprodus integral sau parţial fără acordul scris prealabil.
Detaliile produselor, proiectelor, evenimentelor şi serviciilor ART prezentate în cadrul Serviciului sunt oferite cu titlu informativ şi pot suferi modificări neanunţate.
De asemenea, imaginile, clipurile video şi celelalte resurse media sunt prezentate în cadrul Serviciului cu titlu de exemplu.

Prin accesarea Serviciului, utilizatorul final se angajează să nu creeze nicio daună sancţionată ca atare de legislaţia română către ART sau către oricare persoană fizică sau juridică. La crearea sau actualizarea unui cont de utilizator înregistrat, utlizatorul final se angajează să introducă şi să menţină datele sale de identificare complete şi corecte.

Aceşti Termeni şi Condiţii de folosire se aplică pe termen nelimitat de la prima accesare a Serviciului. Ei pot fi modificați de ART în orice moment, fiind recomandat ca utilizatorul să verifice la fiecare accesare versiunea curentă, marcată prin «Data ultimei modificări».

ART încearcă să-şi îmbunătăţească serviciile şi vă invită să contactaţi comenzi@editura-art.ro pentru orice probleme şi îmbunătăţiri legate de Serviciu sau de aceşti Termeni şi Condiţii. 


Comanda şi plata

Pentru a comanda produsele noastre este necesar să vă înregistraţi pe site-ul nostru şi să ne oferiţi toate informaţiile pentru întocmirea facturii fiscale conform cu legislatia in vigoare. Preţurile de pe site-ul www.grafic-art.ro includ Taxa pe Valoare Adaugată. Pretul si modalitatea de plata sunt specificate in Comanda. 

Produsele vandute pe www.grafic-art.ro sunt listate in mai multe baze de date. Din acest motiv in eventualitatea unor erori sau latente in actualizarea bazei de date, unele produse care sunt listate ca fiind in stoc, pot fi de fapt cu stoc epuizat. In acest caz, clientul va fi contactat de indata ce acest aspect a fost semnalat.

Datorita utilizarii  mai multor baze de date  care rotunjesc preturile afisate la a doua zecimală este posibil ca preturile afisate in e-mailul de confirmare comanda sa difere la a doua zecimală (cu mai puțin de 0,05%) fata de preturile afisate in factura fiscala.  Clientul va achita suma afisata in interfata procesatorului de plati (pentru platite efectuate cu cardul prin Netopia Payments SRL), respectiv suma inscrisa in factura fiscala care sta la baza intocmirii AWB-ului (pentru platile efectuate ramburs la curier). 

Plata produselor şi serviciilor se poate face prin următoarele metode:

a) ramburs, la primirea comenzii online,

b) online cu cardul, in conditii de siguranta deplina cu confirmare 3DSecure, in momentul formularii comenzii. Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD (inclusiv Maestro), iar procesatorul de plati cu care colaboram este Netopia Payments SRL.


Reducerile

Politica preturilor/reducerilor de pe site este stabilita in totalitate de catre ART, iar pretul de cumparare este cel afisat in momentul lansarii comenzii.
Preturile produselor sunt cele afisate pentru fiecare produs in parte si sunt actualizate zilnic. In principiu, discount-urile, reducerile si promotiile nu sunt cumulative. Pentru calculul sumei se pastreaza reducerea cu valoarea cea mai mare.
Toate promotiile prezente in site sunt valabile in limita stocului disponibil.

In cazuri exceptionale, este posibil ca datorita modalitatilor de comunicare intre aplicatiile software folosite de site-urile Grupului Editorial ART sau datorita survenirii unor erori tehnice (downtime site, probleme de infrastructura ale companiei de hosting, restartare server de continut, afisare informatii din cache, etc ( evenimente produse independent de vointa noastra), sa nu poata fi actualizate in timp real toate detaliile cu privire la disponibilitatea produselor sau a preturilor promotionale in vigoare la o data certa. In spetele in care, datorita problemelor tehnice de actualizare incompleta a produselor, clientul a putut finaliza si achita o comanda care contine produse care in fapt nu mai erau disponibile sau isi schimbasera pretul de vanzare,  ART va depune toate diligentele de a contacta clientul prin e-mail sau telefonic si, de comun acord cu acesta, se va conveni modalitatea de solutionare a discrepantelor: acordarea unui voucher valoric pana la concurenta sumei achitate, alegerea unui alt produs pana la concurenta sumei achitate, returnarea sumei aferente produselor indisponibile sau care nu pot fi inlocuite altfel sau orice alta modalitate identificata impreuna cu clientul.

 

Livrarea

Livrarea se face numai pe teritoriul României la adresa specificată de dumneavoastră. Vă rugăm să indicaţi adresa la care puteţi fi găsiţi și intervalul orar în care sunteți disponibil. Cheltuielile de expediţie sunt separate şi nu se regăsesc în preţul afişat în dreptul produselor de pe site-ul nostru. 

Comenzile sunt procesate şi livrate de luni până vineri, cu excepţia sărbătorilor legale. Comenzile primite după ora 12:00 vor fi procesate şi expediate în ziua următoare. Comenzile primite in ziua de vineri, după ora 12:00 vor fi procesate luni, săptămâna următoare. Termenul de livrare începe odată cu primirea email-ului de confirmare a comenzii.  ART nu este responsabil pentru întârzierile neprevăzute. Din motive de securitate, solicităm semnarea ordinului de livrare a comenzii. Nu se fac livrări care Căsuţe Poştale sau Oficii Poştale. Vă rugăm să verificaţi, la livrare, conformitatea comenzii: integritatea pachetului, corespondenţa codului de livrare cu cel din comandă. Vă rugăm să semnalaţi orice lipsă a conformităţii în scris atât în documentaţia firmei de curierat, cât şi pe adresa comenzi@editura-art.ro. Dacă produsul primit este deteriorat, recomandăm returnarea lui în starea iniţială. Pierderea sau deteriorarea produselor comandate pe site-ul www.grafic-art.ro trece în responsabilitatea dumneavoastră, odată cu semnarea documentelor de transport.

Livrarea se efectuează prin Cargus Curier sau Sameday Curier, în termen de 3-4 zile lucrătoare. Costul de transport este de 14,9 RON, iar la comenzi mai mari de 150 RON, transportul este gratuit.

 

Livrare easybox:

easybox este cea mai nouă opțiune de livrare pentru comenzile dumneavoastră la Grupul Editorial Art. Produsele comandate sunt livrate într-un locker securizat, disponibil nonstop în mai multe puncte de ridicare din toată țara.

Serviciul easybox este disponibil la anumite categorii de produse și se activează automat în Coșul de cumpărături când produsele din acesta se califică pentru livrare easybox.

Atunci când bifați în Coșul de cumpărături "locker easybox", veți putea alege locker-ul de unde să ridicați comanda dumneavoastră, în funcție de destinație.

 

Condiții de livrare easybox:

Pot fi livrate doar produsele a căror mărime se încadrează în cele trei dimensiuni standard easybox, respectiv colete de mici dimensiuni (445 x 100 x 470 mm), dimensiune medie (445 x 200 x 470 mm) sau mare (445 x 390 x 470 mm).

Se califică doar comenzile plătite online prin card bancar.

Costul de livrare este de 9,90 RON.

 

Cum beneficiați de easybox:

Adăugați în coș produsele dorite.

La modalitate de livrare alegeți "locker easybox" și selectați un easybox din lista de locații disponibile.

Când comanda dumneavoastră ajunge în easybox veți primi un SMS cu un cod PIN. Introducerea codul PIN la punctul de ridicare va duce la deblocarea compartimentului în care se află coletul.

Produsele din easybox pot fi ridicate la orice oră din zi și din noapte, în cel mult 36 de ore din momentul încărcării în locker de duminică până joi și în cel mult 72 de ore din momentul încărcării în locker de vineri până sâmbătă. Orele se scurg de la momentul în care ați primit codul PIN prin SMS.

 

Condiții de Retur

Conform Ordonanței de urgență nr 34/4.06.2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor la distanță, cumpărătorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului.

Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun sau sa renunțe la un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decât cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la  ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun – în cazul în care Cumparatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat.

In cazul in care Cumparatorul decide sa se retraga din Contract, acesta va putea completa online formularul de retur.

Cheltuielile directe de returnare a produselor sunt în sarcina cumpărătorului. Adresa de returnare a produselor este: Splaiul Independenţei nr. 315-319, sector 6, Bucureşti, România.

În situaţia în care cumpărătorul a beneficiat de livrarea gratuită a produselor în condiţiile explicate la secţiunea LIVRARE, din suma de restituit vom reţine aceste costuri (costurile de transport ale primei livrări). Pentru exercitarea dreptului de denunţare unilaterală a contractului trebuie să ne informaţi în scris, prin completarea Formularului de Retur.

Pentru a fi acceptată returnarea produselor, acestea trebuie să fie în aceeaşi stare în care v-au fost livrate (să nu fie deteriorate; integritatea documentelor însoţitoare). 

In cazul in care Clientul/Cumparatorul solicita retragerea din Contract in cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie sa returneze si eventualele cadouri care au insotit produsul respectiv. In cazul in care Comanda este achitata, Vanzatorul va rambursa suma in maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii Vanzatorului de catre Cumparator asupra deciziei sale de retragere din Contract. Suma va fi returnata dupa cum urmeaza:

- pentru Comenzile achitate cu card bancar ->prin restituire in contul din care a fost efectuata plata sau prin generarea unui voucher cu valoarea produsului returnat;

- pentru Comenzile achitate cu Op/Transfer/ -> prin virament bancar sau prin generarea unui voucher cu valoarea produsului returnat;

- pentru Comenzile achitate ramburs  -> prin restituirea contravalorii produsului in contul bancar transmis de client sau prin generarea unui voucher cu valoarea produsului returnat.

Pentru a putea soluţiona cât mai repede cererea dumneavoastră de restituire, vă recomandăm să rambursaţi produsele prin intermediul Cargus Curier sau SameDay Curier şi nu prin intermediul Poştei Române. Puteți opta pentru înlocuirea produsului returnat cu un altul disponibil pe stoc. În cazul în care doriţi înlocuirea produsului returnat cu un altul disponibil pe stoc, cheltuielile cu livrarea vor fi suportate de dumneavoastră, ca şi client. Înlocuirea cu un produs cu o valoare mai mare presupune plata diferenţei prin ramburs la primirea coletului. Rambursarea contravalorii produsului returnat se va face în cel mult 30 de zile calendaristice prin transfer bancar în contul IBAN specificat în Formularul de Retur. Aceste prevederi  privitoarea la restituirea sumelor cuvenite clientilor ca urmare a initierii retururilor se aplica inclusiv pentru comenzile platite online prin intermediul procesatorului de plati Netopia Payments SRL.

Daca vi s-a livrat alt produs decât cel comandat sau un produs ce prezintă defecte, va rugam sa contactaţi echipa ART (telefon 0744300870 sau 021.369.31.99, e-mail comenzi@editura-art.ro) pentru a reclama această situaţie şi ne vom asigura ca produsul să fie înlocuit cu un produs nou sau rambursarea banilor. Costurile de retur şi de transport pentru produsul înlocuitor, dacă este cazul, sunt suportate de către ART. Pentru produsele ale căror colete prezintă deteriorări vizibile la primirea prin curier, vă recomandăm să refuzaţi recepţia lor.

Retururile, (indiferent de metoda de transport aleasa), nu se vor expedia niciodata de catre client catre ART cu plata ramburs.  Rambusarea sumelor se face numai prin virament bancar.


Conţinut şi Drepturi de Autor

Numele site-ului www.grafic-art.ro şi însemnele grafice afişate aici sunt mărci înregistrate ce aparţin ART şi nu pot fi folosite sau copiate fară acordul scris al proprietarului.

Conţinutul site-ului www.grafic-art.ro (texte, imagini, elemente de grafică web, elemente grafice, scripturi etc.) este proprietatea ART şi a partenerilor şi furnizorilor acestuia, fiind protejat de Legea drepturilor de autor şi de alte legi privind dreptul de proprietate intelectuală. Puteţi reproduce sau utiliza fragmente de text sau elemente grafice prezente pe site numai dacă ne cereţi, în prealabil, acordul scris pentru a o face.

Pe cât posibil, vom încerca să moderăm conţinutul şi forma comentariilor utilizatorilor, dar nu ne asumăm responsabilitatea pentru acestea. Ca atare, pentru a nu fi excluşi din comunitatea noastră, vă rugăm să urmaţi regulile uzuale de bună cuviinţă, păstrând un limbaj decent, lipsit de injurii sau atacuri la persoană.


Politica de confidenţialitate şi date cu caracter personal

ART poate colecta de la dumneavoastră date cu caracter personal (prin care puteţi fi identificat), dar numai cu acordul dumneavoastră, în formularele în care confirmaţi acordul cu prezenţii Termenii şi Condiţii sau la comanda produselor noastre de pe site.

Folosim datele cu caracter personal colectate în următoarele scopuri:

  • Pentru a ne asigura că site-ul ART răspunde nevoilor dumneavoastră.
  • Pentru a livra serviciile noastre online, cum ar fi, dar fără a se limita, la produse editoriale, cărţi şamd.
  • Pentru a asigura accesul la secţiuni cu acces limitat ale site-ului, cum ar fi, dar fără a se limita, la Contul tău.
  • Pentru menţinerea unei relaţii online cu clienţii noştri, similară unei relaţii comerciale tradiţionale.

ART colectează informaţii şi le prelucrează în date statistice despre ce pagini accesaţi în interiorul site-ului, inclusiv adresa IP de la care site-ul este vizitat. ART poate folosi, în cadrul site-urilor, cookies. 

ART poate dezvălui datele cu caracter personal către terţi dacă acest lucru este cerut de lege sau în cazurile de bună credinţă în care aceste acţiuni sunt necesare pentru: (a) conformarea la rigorile legii; (b) protejarea şi apărarea drepturilor ART declarate sau implicite în prezenţii Termeni şi condiţii.

Atunci când ART este solicitat legal să furnizeze date cu caracter personal, vor fi dezvăluite doar acele date necesare îndeplinirii obiectului solicitării.

ART nu vinde, distribuie, schimbă sau închiriază date cu caracter personal către terţi.

Persoana care a trimis date cu caracter personal către ART are următoarele drepturi, conform Legii nr.677/2001:

a) Dreptul la informare (art.12).

b) Dreptul la acces la date (art.13) - dreptul de a obţine, la cerere şi în mod gratuit, pentru o solicitare pe an, confirmarea ca datele care o privesc sunt sau nu sunt prelucrate de ART.

c) Dreptul la intervenţie (art.14) - dreptul de a solicita operatorului de date, printr-o cerere scrisă şi în mod gratuit, următoarele: 

  1.      rectificarea, actualizarea, blocarea sau ştergerea datelor incomplete, inexacte sau prelucrărilor nelegale;
  2.      transformarea datelor personale nelegale în date anonime;
  3.      notificarea terţilor cu privire la operaţiunile prevăzute la lit. i) şi ii).

d) Dreptul la opoziţie (art.15) - dreptul de a se opune, în mod gratuit şi printr-o cerere scrisă, din motive întemeiate şi legitime legate de situaţia sa particulară, ca datele care o vizează să facă obiectul unei prelucrări.

e) Dreptul de a se adresa justiţiei (art.18) - dreptul de a se adresa justiţiei pentru apărarea drepturilor garantate de lege şi care au fost încălcate.

f) Dreptul de a face plângere la autoritatea de supraveghere (art.25).

Politica completa de protectie a datelor cu caracter personal este accesibila in sectiunea Protectia Datelor.


Limitarea răspunderii

ART nu răspunde sub nicio formă, în nicio măsură și nu poartă niciun fel de responsabilitate pentru serviciul de procesare a plăților cu cardul. ART nu este responsabilă pentru niciun fel de eroare și/sau fraudă decurgând din sau în legătură cu acest serviciu. Totuși, deși serviciile de plată sunt oferite și dirijate în totalitate și în mod independent de către furnizorii noștri, ART va întreprinde toate măsurile rezonabile pentru a limita, pe cât posibil, riscul apariției acestor erori și/sau fraude.


Legea aplicabilă. Litigii

Drepturile și obligațiile utilizatorilor Serviciului și ale ART prevăzute de Termeni și Condiții, precum și toate efectele juridice pe care le produc Termenii și Condițiile vor fi interpretate și guvernate în conformitate cu legea română în vigoare. Orice litigiu născut din sau în legătură cu Termenii și Condițiile va fi soluționat pe cale amiabilă, fără ca prin aceasta să se restrângă dreptul Consumatorului la modalitatea alternativă de soluționare a disputelor, prin portalurile https://ec.europa.eu/consumers/odr/ şi/sau www.anpc.roÎn caz de imposibilitate de a ajunge la un acord, litigiul va fi soluționat de către instanța judecătorească română competentă aflată în raza teritorială a municipiului București.